Czóbel Minka Tagintézmény Anarcs

Tornyospálcai Általános Iskola és AMI

Az oktatás a leghatalmasabb fegyver, amit arra használhatsz, hogy megváltoztasd a világot.

– Nelson Mandela –

Amikor nehéz döntés előtt állsz az osztályban, állj meg egy pillanatra: Diákként te mit szerettél volna?

Az a dolgunk, hogy az osztályunkba járó diákokat tanítsuk. Nem azokat a diákokat, akiket szeretnénk, ha az osztályunkba járnának, és nem is azokat, akik régen oda jártak.

Hanem azokat a diákokat, akik ebben a pillanatban ott ülnek a padsorokban. Méghozzá mindegyiket.

– Dr. Kevin Maxwell-

 

 

 

 

 

 

 

Czélod bár fedje sürű fátyol,

Vonz a magasság, vonz a távol,

 

Kerülő utakon ne tévedj,

Fejlődnöd kell, csak ez az élet!

 

(Czóbel Minka)

 

 

 

MUNKATERV

 

TORNYOSPÁLCAI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETI ISKOLA CZÓBEL MINKA TANGINTÉZMÉNYE

 

                                                                       részére

 

2023. szeptember 1-jétől a 2024. augusztus 31-ig terjedő időszakra

 

2023. szeptember 15.

 

 

Készítette: Kertész Zoltánné

tagintézmény-vezető

A munkaterv felépítése

 

BEVEZETÉS

 

1.         Helyzetelemzés

 

1.1       Tárgyi feltételek

1.1.1    Tanulócsoportok száma, létszáma, jellegzetességei

1.2       Személyi feltételek

1.3       Munkaközösségeink

1.4       Tisztségviselők

1.5       Szakleltárosok

1.6       Érdekképviseletek az iskolában

1.7       Az intézményi szervezetek

 

2.         Tanév rendje

2.1       Szünetek

2.1.1.   Tanítás nélküli munkanapok felhasználása

2.2       Szülői értekezlet

2.2.1    Fogadóórák

2.2.2    Szülők képviselőtestületi ülései

2.2.3    Rendkívüli szülői értekezlet

2.3       Munkaértekezletek

2.3.1    Osztályozó értekezletek

2.4       Bizonyítványosztás

2.4.1    Félévi testületi értekezlet

2.5       Ballagás

2.6       Évzáró

2.7       Tanévzáró testületi értekezlet

2.8       Tantestületi nevelési értekezletek

2.9       Iskolavezetőségi értekezletek

2.10     Hit- és vallásoktatás ideje és helye

 

3.         A hosszú távú pedagógiai program lebontása a 2023/2024-as tanévre, kiemelt célok, feladatok megjelölése

3.1       A 2023-2024-as tanév feladatai

4.         Hagyományaink kronológiai sorrendben

5.         Iskolai és országos mérések kronológiai sorrendben

6.         Versenyek

7.         Az iskola PR tevékenysége

8.         Nemzetiségi oktatás

9.         Továbbképzés/Átképzés

10.       Ellenőrzés, értékelés, mérés

11.       Külső kapcsolataink

12.       Záradékok

12.1     A tantestület záradéka

12.2     A Szülői Munkaközösség záradéka

12.3     A DÖK záradéka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BEVEZETÉS

 

Mindenekelőtt ajánlom figyelmetekbe a következő gondolatokat:

 

A jó iskola kérdése nem az, hogy lássuk, mit nem tudsz, hanem, hogy “mit tudsz”, a te sajátos képességeid (és az intelligenciák legalább nyolcféle formája) szerint. (Vekerdy Tamás)

 

A 2023/2024-es tanévre vonatkozó munkaterv a vonatkozó jogszabályi előírások alapján, így többek között

•           a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény,

•           A belügyminiszter 30/2023. (VIII. 22.) BM rendelete

a 2023/2024-es tanév rendjéről

és az egyes oktatást szabályozó miniszteri rendeletek módosításáról alapján került összeállításra.

A munkatervben figyelembe vételre kerültek az intézmény működését, tevékenységét meghatározó fontosabb belső szabályozások is, így különösen:

            - az intézmény Pedagógiai Programja,

            - az intézmény SZMSZ-e

            - az intézmény Házirendje

            - az intézményben működő szervezetek működési dokumentumai.

 

1.       Helyzetelemzés

1.1      Tárgyi feltételek

 

Az iskolai tantermek és szaktantermek száma, azok kihasználtsága:

Iskolánk           8tanteremmel rendelkezik:

Ebből:             4 alsós tanterem

 4felsős tanterem

Rendelkezésre áll:

             1 számítástechnika

             1 kisterem

             1 fejlesztő szoba

 

Egyéb termeink:

- 1 szertár (fizika, kémia)

- 1 szertár (történelem, földrajz)

- 1 szertár

- 1 szertár (könyvek +hangtechnika)

- 1 fejlesztőpedagógiai terem, logopédiai terem

- 1 iroda + fénymásoló helyiség

- 1 tanári szoba

- 1 igazgatói szoba

- 1 takarítói szoba

- 1 karbantartói szoba

 

Tornaterem:

- 2 öltöző

- 2 vizesblokk

 

Egyéb helyiségek:

- 1 aula

- 4 vizesblokk

- 2 mozgáskorlátozott mosdó

- 1 szertár

- 1 orvosi szoba

 

1.1.1.                      Tanulócsoportok száma, létszáma, jellegzetességei

 

Az iskola tanulólétszáma: 98 fő

58 fő → alsós

40 fő → felsős

Tanulóink 8 tanulócsoportban sajátíthatják el az ismereteket.

-       alsó tagozatban 4 osztály

-       felső tagozatban 4 osztály

 

Csoportbontásban oktatjuk:

Az idei tanévben nem oktatunk.

Az osztályok és az osztálylétszámok:

Évfolyamok

Lét-szám

Osztályfőnök

Egyéb információ

 

 

SNI

BTMN

HH

HHH

GYVK

Ingyen étkezők

Kedv. étkező

  1. 1.     évfolyam

 

20 fő

Berta Zoltánné

0 fő

0 fő

2 fő

0 fő

5 fő

5 fő

 

15 fő

  1. 2.     évfolyam

10 fő

Mikita Zoltánné

0 fő

0 fő

1 fő

0 fő

2 fő

2 fő

 

8 fő

 

 

 

 

3. évfolyam

14 fő

Tamásné Murin Mónika

0 fő

3 fő

1 fő

0 fő

2 fő

2 fő

 

10 fő

 

 

 

 

4. évfolyam

14 fő

Hajdu Tünde

2 fő

1 fő

0 fő

1 fő

1 fő

2 fő

11 fő

 

 

 

 

Alsó összesen: 58 fő Átlaglétszám: 14,5 fő/osztály

 

 

 

 

 

 

 

5. évfolyam

8 fő

Dobosné Kiss Ágnes

0 fő

1 fő

1 fő

1 fő

2  fő

3 fő

5 fő

 

 

 

 

6. évfolyam

6 fő

Simon Nóra

2 fő

1 fő

2 fő

1 fő

2 fő

3 fő

2 fő

 

 

 

 

7. évfolyam

12 fő

Balogh István

0 fő

2 fő

2 fő

0 fő

2 fő

2 fő

8 fő

 

 

 

 

8. évfolyam

14 fő

Nagy Attila

1 fő

3 fő

3 fő

3 fő

5 fő

7 fő

4 fő

 

 

 

 

Felső összesen: 40 fő Átlaglétszám: 10,0 fő/osztály

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

98 fő

12,25 fő / osztály

5 fő

12  fő

14 fő

6 fő

21  fő

31 fő

  

   52 fő

 

Az iskolai átlaglétszám osztályonként 12,25 fő.

 

 

Tanulóink 11 tanulócsoportot alkotnak:

  • 8 általános iskolai osztály
  • 1 összevont (1- 3. osztály) napközis csoport
  • 1 összevont (4 - 8. osztályból) tanulószobás csoport
  • 1 AMI osztály

Napközi – Tanulószobai csoport

A 2011. évi CXC. – A nemzeti köznevelési törvény 27.§ (2) értelmében a nevelés-oktatást a délelőtti és délutáni tanítási időszakban olyan módon szervezzük meg, hogy a foglalkozások legalább tizenhat óráig tartsanak. A délutáni foglalkozások zömét a napközis órák jelentik. A napközis foglalkozásokat az 1 – 8. évfolyam számára szervezzük összevont csoportokban (összesen 2 csoport).

 

1.2 Személyi feltételek

 

12 pedagógus álláshely

név

tisztség

szak

Kertész Zoltánné

tagintézmény-vezető

magyar-történelem

Berta Zoltánné

  1. osztály osztályfőnöke

tankönyvfelelős

tanító

Mikita Zoltánné

  1. osztály osztályfőnöke gyermek- és ifjúságvédelmi felelős

tanító

Tamásné Murin Mónika

  1. osztály osztályfőnöke fejlesztőpedagógus

alsós munkaközösség vezetője

tanító, fejlesztőpedagógus, önértékelési csoport tagja

Hajdu Tünde

  1. osztály osztályfőnöke,

tanító

Faragóné Fülep Alícia

GYED-en van

tanító

Dobosné Kiss Ágnes

  1. osztály osztályfőnöke

ÖKO-Iskola megvalósító

matematika-kémia-informatika

Simon Nóra

  1. osztály osztályfőnöke

magyar-ukrán

Balogh István

  1. osztály osztályfőnöke fotó- videofelelős

biológia-technika

Nagy Attila

  1. osztály osztályfőnöke, DSK elnöke

földrajz-testnevelés

Csépke Dóra

 felsős munkaközösség-vezető

DÖK segítő tanár

történelem-

tanító

Sándor Judit

GYED-en van

angol nyelv

 

  • Iskolánk más tagintézményéből átjáró kollégák (2 fő)
    • Gergelyné Szanyi Krisztina (Tornyospálca – ének-zene, heti 2 óra)
    • Nyiri István (Tornyospálca – rajz, heti 3 óra))
    • Iskolánk más tagintézményébe átjáró kolléga

jelenleg nincs

  • Óraadó kolléga: (3 fő)
    • Barkaszi Lajos (fizika, heti 3 óra).
    • Kovács Viktória gyógypedagógus (heti 7 óra)
    • Tolnainé Dicső Katalin angolnyelv szakos tanár (heti 6 óra)
    • Vitai Mihályné nyugdíjas pedagógus napközi(heti 9 óra)

 

Pedagógusaink általuk tanított tantárgyak, ellátott további feladatok, és azok óraszámait a tantárgyfelosztás tartalmazza.

 

Pedagógiai munkához kapcsolódó adminisztráció:          

! Osztály/csoportnaplók megnyitása: 2023. szeptember 01.

! Tanulók beírása, törzslapok megnyitása: 2023. szeptember 01.

! Tanórán kívüli foglalkozások naplóinak megnyitása: 2023. szeptember 01.

! E-tanmenetek feltöltése 2023. szeptember 15.

  • az adaptált tanterv óratervei alapján (helyi tantervből)
  • elektronikus formában

! Munkaközösségek munkaterveinek elkészítése:

! előzetes: 2023. augusztus 30.

! Végleges: 2023. szeptember 06.

 

Pedagógiai munkát közvetlenül segítő:

-  fejlesztőpedagógus (saját pedagógus):  Tamásné Murin Mónika

-  gyógypedagógus (Tankerületi Központ): Kovács Viktória segíti az oktató – nevelő munkát.

 

A nem pedagógus munkakörben foglalkoztatottak létszáma: 5 fő

 

iskolatitkár:  Petiné Szabó Erika a GYED-en lévő Takácsné Baglyos Klára helyettesítésére

szakképzettsége: pedagógiai asszisztens

 

Technikai személyzet:

karbantartó: Varga Zoltán – festő-mázoló, kazánfűtő

 

takarító:         Csépke Zoltánné

                        Linzenbold Piroska

                        Takács Bertalanné

 

1.3.         Munkaközösségeink

 

alsós munkaközösség

tagjai:             Tamásné Murin Mónika – munkaközösség-vezető

                        Berta Zoltánné

                        Fülep Alícia – jelenleg GYED-en van

                        Hajdu Tünde

Mikita Zoltánné

                       

felsős munkaközösség

tagjai:             Balogh István

Csépke Dóra - munkaközösség-vezető

                        Dobosné Kiss Ágnes

                        Kertész Zoltánné

                        Nagy Attila

                        Simon Nóra

                        Sándor Judit – jelenleg GYED-en van

 

1.4. Tisztségviselők

 

pályaválasztási felelős: Csépke Dóra

gyermek- és ifjúságvédelmi felelős: Mikita Zoltánné

DÖK segítő pedagógus: Csépke Dóra

tűz- és munkavédelmi felelős: Takácsné Baglyos Klára

tankönyvfelelős: Berta Zoltánné

videofelelős, facebook, vöröskeresztes tanárelnök: Balogh István

DSK felelős– Nagy Attila

faliújság: minden nevelő havi váltásban

díszítés: minden nevelő

 

1.5 Szakleltárosok

 

magyar: Simon Nóra

történelem: Csépke Dóra

angol nyelvi: Nagy Attila

földrajz:  Nagy Attila

testnevelés: Nagy Attila

technika: Balogh István

matematika: Dobosné Kiss Ágnes

fizika: Barkaszi Lajos

kémia: Dobosné Kiss Ágnes

biológia: Balogh István

rajz: Csépke Dóra

ének: Csépke Dóra

alsós: Tamásné Murin Mónika

napközi: Vitai Mihályné, Tamásné Murin Mónika, Simon Nóra

informatika: Dobosné Kiss Ágnes, Mikita Zoltánné

 

 

 

 

1.6. Érdekképviseletek az iskolában

 

Közalkalmazotti tanács

Nem működik az intézményben

 

1.7. Az intézményi szervezetek

 

Alkalmazotti közösség

Intézményünkben a dolgozók összessége adja az alkalmazotti közösséget.

Az alkalmazotti közösség joggyakorlásával kapcsolatos feladatok ellátását az intézményvezető végzi.

Az alkalmazotti közösséggel kapcsolatos feladataink:

         - az alkalmazotti közösség összehívása, és a jogkörébe tartozó ügyek megtárgyalása.

 

Nevelőtestület

A nevelő-testület az intézmény pedagógus munkakört betöltő pedagógusaiból áll, jelenlegi létszáma 12 fő, betöltetlen álláshely nincs.

A testület adott évi feladatait és értekezleteit jelen munkaterv tartalmazza.

 

A nevelőtestület működésével kapcsolatos feladataink:

  • a nevelőtestület hatékony működésének biztosítása munkaértekezletek segítségével, ennek érdekében az értekezletek összehívása, az értekezleteken a megfelelő tájékoztatási feladatok ellátása, beszámolás, joggyakorlás, a döntések továbbítása.

Szakmai közösségek

Az intézményünkben a következő szakmai közösségek működnek:

  • Alsó tagozatos szakmai közösség,
    • vezetője: Tamásné Murin Mónika
    • tagjainak száma: 4 fő
  • Felső tagozatos szakmai közösség,
    • vezetője: Csépke Dóra
    • tagjainak száma: 6 fő

A szakmai közösségek a tanévben folytatandó munkájukról saját munkatervet készítenek szeptember 09-ig.

A szakmai közösségek működtetetésével kapcsolatos feladatunk:

  • a közösségek működésének szakmai támogatása,
  • a közösség joggyakorlásának biztosítása.

Diákönkormányzat

A diákönkormányzatot segítő tanár: Csépke Dóra

A diákönkormányzattal kapcsolatos feladatok:

  • a tagok megválasztásában való közreműködés,
  • a működés támogatása,
  • a diákközgyűlés összehívásában és lebonyolításában való közreműködés, melynek időpontját a tanév helyi rendje tartalmazza.

 

Gyermek- és ifjúságvédelmi munka:

A gyermek- és ifjúságvédelmi felelős: Mikita Zoltánné

A gyermek- és ifjúságvédelemmel kapcsolatos feladatok:

  • a gyermek- és ifjúságvédelmi munka fokozott segítése, a megelőzés, feltárás érdekében,
  • veszélyeztetett tanulók nyilvántartásba vétele, rendszeres iskolába járásuk figyelemmel kísérése,
  • a tankötelezettségi törvény betartatása,
  • intézkedés az igazolatlan mulasztások visszaszorítása,
  • kapcsolattartás a Gyermekjóléti Szolgálattal.

 

Szülői szervezet

A szülői szervezettel kapcsolatos feladatok:

  • tájékoztatási és koordinációs feladatok,
  • segítségnyújtás a joggyakorlásban.

 

 

 

Egyéb felelősök

  • KIR gondozó: iskolatitkár
  • KRÉTA rendszer:
        • tagintézmény-vezető
        • iskolatitkár
        • nevelők

 

  1. 2.      Tanév rendje

 

 2. §  (2)

2023/2024. tanév első tanítási napja 2023. szeptember 1. (péntek) utolsó tanítási napja 2024. június 21. (péntek).

A tanítási napok száma száznyolcvan nap.

2. § (4)

A tanítási év lezárásának, a tanuló minősítésének, a magasabb évfolyamra lépésnek nem akadálya, ha az iskola a rendkívüli tanítási szünet elrendelése miatt kieső tanítási napokat a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény (a továbbiakban: Nkt.) 30. § (3) bekezdésében meghatározottak szerint nem tudja teljes egészében pótolni.

Az iskola indokolt esetben gondoskodik az elmaradt tananyag 2024/2025. tanítási évben történő feldolgozásáról.

 

Az iskola számára választható új lehetőség

2. § (5)

A tanítási év lezárását követően az iskola – ha az iskola fenntartója azzal egyetért és az ahhoz szükséges feltételeket biztosítja – a tanulói részére pedagógiai program végrehajtásához nem kapcsolódó foglalkozásokat szervezhet, amelyeken a részvételt a tanuló, kiskorú tanuló esetén a szülő az iskola igazgatójához benyújtott kérelemben kezdeményezheti.

 

3. § Az alapfokú művészeti iskolákban és a felnőttoktatásban a tanítási év első és utolsó napját – a tanítási év első és utolsó hetének keretében – az igazgató határozza meg.

 

 

 

Félév

 

4. § A tanítási év első féléve 2024. január 19-ig tart. Az iskolák 2024. január 26-ig értesítik a tanulókat, kiskorú tanuló esetén a szülőket az első félévben elért tanulmányi eredményekről.

Az első félév és tanítási év utolsó napját, a középiskolában a május-júniusi szóbeli érettségi vizsgaidőszak utolsó napját követő tizenöt napon belül az iskolák a nevelőtestületi értekezleten elvégzik a pedagógiai munka elemzését, értékelését, hatékonyságának vizsgálatát.

A nevelőtestületi értekezletről készített jegyzőkönyvet tájékoztatás céljából meg kell küldeni a fenntartónak.

 

Tantermen kívüli digitális tanrend

5. §

Ha az iskola ellenőrzési körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt az iskola működtetése nem lehetséges, az iskola igazgatójának jelzése alapján a köznevelésért felelős miniszter az érintett iskolában, feladatellátási helyen, évfolyamon vagy osztályban határozott időre tantermen kívüli, digitális munkarendet rendelhet el.

 

Tanítási szünet a tanítási évben, a tanítás nélküli munkanapok

6. § A tanítási évben – a tanítási napokon felül – a nevelőtestület a tanév helyi rendjében meghatározott pedagógiai célra az általános iskolában, a fejlesztő nevelést-oktatást végző iskolában és az alapfokú művészeti iskolában négy,

a nappali oktatás munkarendje szerint működő a szakgimnáziumban nyolc, gimnáziumban, szakiskolában és készségfejlesztő iskolában hét,

az utazó gyógypedagógusi, utazó konduktori hálózatban négy munkanapot tanítás nélküli munkanapként használhat fel, egy tanítás nélküli munkanap programjáról – a nevelőtestület véleményének kikérésével – az iskolai diákönkormányzat jogosult dönteni, egy tanítás nélküli munkanap kizárólag pályaorientációs célra használható fel.

 

2.1. Szünetek

7. § (1)

Az őszi szünet előtti utolsó tanítási nap 2023. október 27. (péntek), a szünet utáni első tanítási nap 2023. november 6. (hétfő).

(2) A téli szünet előtti utolsó tanítási nap 2023. december 21. (csütörtök), a szünet utáni első tanítási nap 2024. január 8. (hétfő).

(3) A tavaszi szünet előtti utolsó tanítási nap 2024. március 27. (szerda), a szünet utáni első tanítási nap 2024. április 8. (hétfő).

 

Beíratás

  1. 9.     § Az Nkt. 50. § (7) bekezdése alapján az iskola első évfolyamára a tanköteles tanulókat 2024. április 18–19-én kell beíratni.

 

Témahetek

11. § (1)

témahetek és témanap időpontjai:

a)     „PÉNZ7” pénzügyi és vállalkozói témahét 2024. március 4–8. között, https://www.penz7.hu/penzugyi-tema-pedagogusoknak.cshtml

b)    Digitális Témahét 2024. április 8–12. között, https://digitalistemahet.hu

c)     Fenntarthatósági Témahét 2024. április 22–26. között, https://www.fenntarthatosagi.temahet.hu

Tervét a munkaközösségek beszámolói tartalmazzák.

 

d) Magyar Diáksport Napja 2023. szeptember 29. https://www.mdsz.hu/hir/hivatalosan-is-temanap-a-magyar-diaksport-napja/ - közös döntés alapján az idei tanévben is megvalósítjuk, csatlakozva a felhíváshoz.

 

Megvalósítás:

munkatervben meghatározott módon: tanítási órákon, egyéb foglalkozásokon

 

A nevelési-oktatási intézmény a munkatervében meghatározott módon részt vehet a témahetekhez kapcsolódó programokon, továbbá a tantervben előírt, az adott témával összefüggő tanítási órákat, foglalkozásokat a témahét keretében megszervezheti.

Kiemelt feladatunk a Fenntarthatósági Témahét megszervezése, mert ÖKOISKOLA vagyunk.

 

 

Tanítás nélküli munkanapok felhasználása: 4 nap

 

1. nap: Kulturális örökség napja

2. nap: Czóbel-diáknap

3. nap: Pályaorientációs nap

4.nap: DÖK nap

 

 2.2. Szülői értekezletek időpontjai

 

2023. szeptember 25. (hétfő)

2023. november 13 - 17. (hétfő-péntek)

2024. február 5 – február 9. (hétfő-péntek)

2024. május 6 - 10. (hétfő-péntek)

 

2.2.1. Fogadóórák

Egyénileg a nevelők beosztása szerint.

A hirdetőtáblán megtalálják a szülők, minden nevelő üzenetben kiküldi a KRÉTA-ban.

Az iskola védőnője is részt vesz a fogadó órákon, ha kérjük.

 

2.2.2. Szülői képviselőtestületi ülései

 

2022. szeptember 25. (hétfő 17 óra)

2022. november 13. (hétfő) 17 óra

 

2.2.3.   Rendkívüli szülői értekezlet

 

pályaválasztási: ha a szülők igényt tartanak rá

táborozói /a táborok előtt később meghatározott időpontban/

Rendkívüli szülői értekezletet bármely osztályfőnök tarthat, előtte be kell jelentenie az iskolavezetésnek.

 

 

 

 

2.3.         Munkaértekezletek

 

- 2023. augusztus 24. (csütörtök)

- 2023. augusztus 31. (csütörtök)

- 2023. szeptember 13. (szerda)

- 2023. október 4. (szerda)

- 2023. november 7. (kedd)

- 2023. december 4. (hétfő)

- 2024. január 16. (kedd)

- 2024. február 7. (szerda)

- 2023. március 1. (szerda)

- 2024. május 7. (kedd)

 

2.3.1. Osztályozó értekezletek

 

I. félévi 2024. január 19. (péntek)

II. félévi 2024. június 21. (péntek)

 

2.4. I. félévi bizonyítványosztás: 2024. január 26. (péntek)

 

2.4.1. Félévi tantestületi értekezlet: 2024. február 7. (szerda) 16 óra

 

2.5. Ballagás: 2024. június 22. (szombat) 9 óra

 

2.6. Évzáró: 2024. június 22. (szombat) 9 óra

 

2.7. Tanévzáró tantestületi értekezlet: 2024. június 27. (csütörtök) 9 óra

 

2.8. Tantestületi nevelési értekezlet: 2024. április 9. (kedd))  

 

Felelős:           Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető

-             BECS munkájáról beszámoló

Felelősök:       BECS Csépke Dóra és Tamásné Murin Mónika

 

2.9. Iskolavezetőségi értekezletek:

Havonta egy alkalommal, szükség illetve aktualitások szerint

 

Iskolavezetőség tagjai:

intézményvezető l fő

intézményvezető-helyettes 1 fő

tagintézmény-vezetők 3 fő

 

Kibővített iskolavezetőség tagjai:

8 fő munkaközösség-vezetők 

 

2.10. Hit- és vallásoktatás, erkölcstanoktatás ideje és helye

 

Tanrendi hit- és vallásoktatás ideje és helye

 

Helye: az osztály tanterme és a 3. sz. tanterem  

Ideje: az iskolai órarendbe beépítve.

 

3. A hosszú távú pedagógiai program lebontása a 2023/2024-es tanévre, kiemelt célok, feladatok megjelölésével

 

A Tornyospálca Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola Czóbel Minka Tagintézménye dolgozói vállaljuk, hogy partnereink igényeit minél teljesebb körben kielégítjük, s rugalmasan alkalmazkodunk az intézményünket érintő kihívásokhoz, s mindezekkel összhangban a gyermekközpontú intézményrendszer továbbfejlesztésén dolgozunk. Törekszünk arra, hogy esztétikus, családias környezetben neveljük gyermekeinket. Célunk, hogy az iskoláskorú gyermekek, valamint a szülők és a fenntartó igényeinek, elvárásainak megfeleljünk.

 

3.1. A 2023/2024-es tanév feladatai

 

  • Valamennyi pedagógusnak ismernie kell a 2023/2024-es tanév rendjét és a Kntv. aktuális változásait, a pedagógus életpálya modellt és az e-portfólió elkészítését, a tanfelügyeleti látogatások elvárásait, az intézményi önértékelés részeit.
  • A kidogozott Lemorzsolódás csökkentő programunk alkalmazása elsődleges feladatunk.
  • Munkánk fő tartalmi elemének tartjuk, hogy tanulóink számára szilárd alapkészségeket adjunk, tanítsuk meg őket az önálló tudás és ismeretszerzés technikáira, mellyel az életben használható tudás birtokába jutnak, ami segíti őket a mindennapi életben, a pályaválasztásban, a továbbtanulásban.
  • Fontosnak tartjuk a tehetséges tanulók felismerését, fejlődésük elősegítését, ezzel egyidejűleg a lemaradó, tanulási nehézségekkel küzdő diákok felzárkóztatását. Ennek érdekében biztosítjuk az intézmény személyi és tárgyi feltételeit.
  • Gondoskodunk arról, hogy az iskola barátságos és biztonságos legyen. Fejlesztjük a gyerekek szépérzékét, formáljuk közösségi szellemét, s megtanítjuk őket a hagyományok tiszteletére és környezetünk védelmére. Céljaink elérése érdekében hiteles vezetői és dolgozói elkötelezettséggel végezzük feladatainkat.
  • Az intézményi munka folyamatos fejlesztését, a kompetencia alapú oktatást az IPR folyamatos alkalmazásával és  pályázati programok megvalósításával kívánjuk elérni.
  • Lehetőség szerint iskolánk benyújt Európai Uniós, Tankerületi, valamint az intézmény profiljával, nevelő-oktató céljaival koherens pályázatokat, a korábbiak kötelező fenntartását megvalósítjuk.
  •  Fokozott figyelemmel, játékos feladatokkal, eszközhasználattal biztosítjuk a zökkenőmentes átmenetet az óvodából az iskolába az első osztályban, kiemelt figyelmet fordítunk az alsó-felső tagozat közötti átmenetre.
  • A tanulókat az életkori és egyéni sajátosságaik figyelembevételével felzárkóztatjuk, a tehetségeket fejlesztjük.
  • Kiemelt célunk az Oktatási Hivatal éves kompetencia mérésein eddig országos átlag alatti eredmények javítása, az elkészült intézkedési terv szellemében.
  • Kiemelt célunk a kimenti mérésekre való felkészülés fokozott segítése, folyamatos gyakorlás az OH honlapján található mintafeladatokkal
  • Tanulóink képességeit tevékenységre épülő új pedagógiai eljárások alkalmazásával fejlesztjük, fokozottabban építve a gyermeki kreativitásra, a tevékenykedtetés és a kommunikáció központúság, a kommunikációs képességek fejlesztésének fókuszba állításával.
  • Kiemelt feladatunk az infokommunikációs technológiák megismerése, biztonságos használata. Egymás szakmai munkájának segítése hospitálással, tapasztalatcserével.
  • A 2016-17-es tanévtől iskolánk nemzetiségi iskolaként működik, így a második és a negyedik osztályban ukrán nyelvet és népismeretet tanítunk.
  • Differenciáltan alkalmazzuk a különböző munkaformákat, tanulási módszereket.
  • Digitális kompetencia fejlesztésére kiemelt fegyelmet fordítunk a tanórákon, felkészülve a digitális mérésekre. (kimeneti mérések.)
  • e-Dia rendszer használata a meglévő együttműködés alapján a Szegedi Egyetem kutatócsoportjával.
  • Szaktanáraink tartanak szakköröket, felzárkóztató foglalkozásokat, korrepetálásokat, fejlesztéseket és tehetséggondozó foglalkozásokat, ezzel is biztosítva tanulóinknak a felzárkóztatást és a tehetség kibontakoztatását.
  • A felső tagozaton az eredményes továbbtanulást segítendő előkészítőket biztosítunk matematika, valamint magyar nyelv és irodalom tantárgyakból. Középfokú felvételi eljárás feladatainak megírása 7. és 8. évfolyamon (elemzés, kiértékelés, fejlesztési program)
  • Eredményesen felkészítjük tanulóinkat a helyi, területi és országos tanulmányi versenyekre.
  • A környezeti nevelésnek, a fenntarthatóságra nevelésnek kiemelt szerepet szentelünk iskolánkban.  ÖKOISKOLA lévén kiemelt feladatunk a környezetvédelem. Környezetvédelmi oktatás megvalósítása Vizeket érő hazai hulladékkezelés, hulladékgazdálkodás, élelmiszerpazarlás kérdése.
  • Mentális egészség szerepe (pedagógus, tanuló). Védőnői előadások, családsegítő munkatárs előadás, beszélgetés az érintettekkel.
  • Részletes tervet dolgozunk ki a takarékosság megvalósítására teljes intézményi szinten.
  • Mivel nemzetiségi oktatást folytató iskola vagyunk, kulturális foglalkozások keretében a nemzetiséghez kapcsolódó szokásokat, dalokat, verseket megismertetjük a tanulókkal. Lehetőség szerint projektekben a nemzetiséghez kapcsolódó ételeket is elkészítjük, melyet programmal kötünk egybe. Ha módunk lesz rá, vendégeket is hívunk. Tervezzük a Sóstói Múzeumfalu cigányházainak megtekintését.
  • Továbbra is tartjuk a kapcsolatot az Ukrán Nemzetiségi Önkormányzat vezetőjével Szidor-Hrancsák Zsuzsannával és Szuperák Brigittával, aki a tankönyvek beszerzésében is segítségünkre volt.
  • Felvesszük a kapcsolatot a Kisvárdában működő Kárpátalja házzal is. Ha mód van rá, együttműködési megállapodást kötünk velük.

 

  • Szorgalmazzuk a tanulók könyvtárhasználatát, kiaknázva a könyvtárban rejlő nevelési lehetőségeket.
  •  Célunk a környezeti, személyi higiéniákra való igény felkeltése, az egészségtudatosság fejlesztése, melybe bevonjuk a védőnőt.
  • Az egészséges életmód kialakításának érdekében, minél több tanulót igyekszünk, bevonni a rendszeres mozgásba, a biológia szakkörön is kiemelt figyelmet fordítunk erre a területre.
  • Kiemelt figyelmet fordítunk egymás elfogadására, a toleranciára, az iskolai erőszak minden formájának csírájában való megszüntetésére. A tanulókkal tudatosítjuk, hogy egymás iránt türelmesek, megértőek legyenek.
  • Az iskolai demokrácia erősítése továbbra is célunk, az idei tanévben is megszervezi hagyományos programjait a DÖK: farsang és diáknap.
  • Bekapcsolódunk az Útravaló pályázatba, ezzel is segítve tanulónk eredményes felkészítését a középiskolára.
  • Az iskolai alapítvány segítségével biztosítjuk iskolánk középiskolás korú volt diákjainak, hogy az érettségihez szükséges 50 óra társadalmi munkát intézményünkben végezhessék el.
  •  Tanévünk kiemelkedő rendezvénye a Czóbel diáknapok – ezzel tisztelegve a névadó szellemi hagyatéka előtt.
  • Bekapcsolódunk a tankerületi versenyekbe.

 

4. Hagyományaink – ünnepségeink

 

  • Évnyitó - 2023. szeptember 1. (péntek) 8 óra

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető,

  Berta Zoltánné tanító

 

  • Diákközgyűlés -  2023.  szeptember 18. (hétfő)

Felelős: Csépke Dóra DÖK segítő tanár

 

  • Magyar népmese napja - 2023. szeptember 29. (péntek)

Felelős: Berta Zoltánné

                       

  • Állatok világnapja

2023. október 4. (szerda)

Felelős: Balogh István

 

  • Aradi vértanúk napja -2023. október 6. (péntek)

Felelős: osztályfőnökök

 

  • 1956-os forradalom és szabadságharc -2023. október 20. (péntek)  

Felelős: Csépke Dóra – Balogh István

 

  • Márton napi vigasság 2023. november 10.  (péntek)

Felelős: Tamásné Murin Mónika és Csépke Dóra munkaközösség-vezetők

 

  • Helyi vetélkedők

Felelős:           Tamásné Murin Mónika alsós munkaközösség-vezető

                        Csépke Dóra felsős munkaközösség-vezető

 

  • Mikulás ünnepség2023. december 6. (szerda)

Felelős:Kertész Zoltánné, osztályfőnökök

 

  • Adventi ünnepség – 2023. december 3.  (vasárnap)

Felelős: minden nevelő

 

  • Karácsonyi ünnepség - 2023. december 21.

Felelős: minden nevelő

 

  • Czóbel diáknapok - 2024. január 17. (szerda)

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető és minden nevelő

 

  • Magyar Kultúra Napja: 2024. január 19. (péntek)

Felelős: Simon Nóra

 

  • Farsang - 2024. február 16. (péntek)

Felelős: Csépke Dóra DÖK segítő tanár, Tamásné Murin Mónika munkaközösség-vezető

  • Március 15. – 2024. március 14. (csütörtök)

Felelős: Dobosné Kiss Ágnes, Balogh István

 

  • Húsvéti projekt- 2024. március 27. (szerda)

Felelős: osztályfőnökök

 

  • Költészet napja2024. április 11. (csütörtök)

 Felelős: Simon Nóra

 

  • Anyák napja - május első vasárnapja május 3. (péntek)

Felelős: alsó tagozatos nevelők

 

  • Táncvizsga - május első vasárnapja május 3. (péntek)

Felelős: Csépke Dóra, felső tagozatos nevelők dekoráció

 

  • Nemzeti összetartozás napja – 2024. június 3. (hétfő)

Felelős: irodalom szakkör

 

  • Ballagás2024. június 22. (szombat) 9 óra

Felelős:Nagy Attila és Balogh István

 

A megemlékezéseket az e-naplóban is kell rögzíteni.

 

 

5.       Iskolai és országos mérések kronológiai

          sorrendben

            Kimeneti mérések

 

11. § (1) A tanév során az alábbi mérések lebonyolítására kerül sor:

a) 4–5. évfolyam: szövegértés, matematika mérés;

b) 6–11. évfolyam: szövegértés, matematika, természettudomány, idegen nyelvi mérés az angol vagy német nyelvet első idegen nyelvként tanulók körében, célnyelvi mérés angol, német, kínai nyelvből;

c) 5–11. évfolyam: digitális kultúra és történelem kísérleti mérés.

 

A mérésben érintett tanulók a 4. évfolyamon egy, az 5. évfolyamon két, a 6–11. évfolyamon három mérési napon vesznek részt.

 

A miniszteri rendelet 135. §-a alapján a két tanítási nyelvű nevelést-oktatást folytató általános iskolában célnyelvi mérés a 6-11. évfolyamon, amely a 6. és a 7. évfolyamon a Közös Európai Referenciakeret (a továbbiakban: KER) szerinti A2 szintű, a 8. évfolyamon a KER szerinti B1 szintű nyelvtudást méri;

 

Alsó tagozaton:          matematika

                                    magyar  tantárgyakból

 

Felső tagozaton:         szövegértés, matematika, természettudomány, idegen nyelv

 

Határidő: 2024. március 4. – 2024. június 3.

Javítás, kiértékelés: 2024. június 12.  – Az új digitális méréseknek megfelelően – útmutatók szerint

Mérések lebonyolítása

Az a)–c) pont szerinti méréseken a tanulók három mérési napon vesznek részt.

A tanuló az egyik mérési napon az (1) bekezdésben szereplő mérések közül a szövegértés és a matematika mérésen, a második mérési napon a természettudományi és idegen nyelvi mérésen, a harmadik mérési napon digitális kultúra és történelem mérésen vesz részt, a Hivatal által meghatározott eljárásrend szerint.

Az a) pontban szereplő mérésben (kísérleti 4-5. évf.) érintett tanulók egy mérési napon vesznek részt.

Az (1) bekezdésben meghatározott méréseket az iskoláknak a Hivatal által meghatározott ütemezés szerint kell lebonyolítaniuk.

A mérésekre 2024. március 4. és 2024. június 3. között kerül sor.

A méréseket a Hivatal által elkészített – és informatikai rendszerének közvetítésével az iskolák számára elérhetővé tett – digitális mérőeszközök alkalmazásával kell lebonyolítani.

 

 

 

Mérések előkészítése

Az (1) bekezdésben meghatározott mérések előkészítéséhez szükséges, a Hivatal által meghatározott adatokat az iskolák 2023. december 6-ig a Hivatal által meghatározott módon küldik meg a Hivatal részére.

 

Pályaválasztás előkészítése

Az iskolák a nyolcadik évfolyamos tanulók számára 2023. szeptember 19. és 2023. október 11. között megszervezik az Nkt. 80. § (1a) bekezdése alapján, a pályaválasztást megalapozó kompetenciák vizsgálatát a Hivatal által elkészített – és informatikai rendszerének közvetítésével az iskolák számára elérhetővé tett – digitális mérő- és támogató eszközökkel, a Hivatal által kiadott eljárásrend alkalmazásával.

A vizsgálat lebonyolításához kapcsolódó adatokat az iskolák a Hivatal részére 2023. október 18-áig küldik meg, a Hivatal által meghatározott módon.

 

Netfit

A 2023/2024. tanévben a nappali rendszerű iskolai oktatásban részt vevő tanulók esetében (1-4. osztály) 2024. január 9. és 2024. május 10. között szervezik meg.

A mérés eredményeit az érintett iskolák 2024. június 21-ig töltik fel a Nemzeti Egységes Tanulói Fittségi Teszt rendszerbe.

 

Difer

Az általános iskolák 2023. október 13-ig felmérik azon első évfolyamos tanulóik körét, akiknél az óvodai jelzések vagy a tanév kezdete óta szerzett tapasztalatok alapján az alapkészségek fejlesztését hangsúlyosabban kell a későbbiekben támogatni, és ezért a pedagógus indokoltnak látja az azt elősegítő pedagógiai tevékenység megalapozásához a Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer alkalmazását.

 Az általános iskolák 2023. október 27-ig a Hivatal által meghatározott módon jelentik a Hivatalnak az érintett tanulók létszámát.

Az e bekezdésben meghatározott vizsgálatokat az általános iskolák a kiválasztott tanulókkal 2023. december 8-ig elvégzik.

 

 

 

Szakmai ellenőrzések

2024. január 8. és 2024. április 30. között szakmai ellenőrzés keretében meg kell vizsgálni a Hivatal által kiválasztott nevelési-oktatási intézményekben az Nkt. 27. § (11) bekezdésében foglalt mindennapos testnevelés legalább napi egy testnevelés óra keretében történő megszervezését és annak legfeljebb heti két órával történő kiváltásának módjait és dokumentálását.

Mérésekhez kapcsolódó eladataink:

            - a tanulók felkészítése,

            - az adatszolgáltatás,

            - a mérés megszervezése,

            - a korábbi mérés tapasztalatainak felhasználása a pedagógiai munka során,

           - a pedagógus továbbképzési terv elkészítése, dokumentálása.

 

Határidő: Szöveg szerint                         Felelős: tagintézmény-vezető, érintett nevelők

 

Feladataink:

   - az első évfolyamos tanulók figyelése,

   - az érintett kör felmérése,

   - a létszámlejelentés, valamint

   - a vizsgálatok elvégzése a kiválasztott tanulókkal.

 

Határidő: Szöveg szerint                         Felelős: tagintézmény-vezető, 1. o. tanító

 

 

6. Versenyek

2023/2024-es  tanév versenyterve

 

Az idei tanévben is benevezzük tanulóinkat, azokra a tanulmányi versenyekre, melyek népszerűek a tanulók és a pedagógusok körében.

 

Sportversenyek: megyei asztalitenisz versenyek és a Diákolimpia

                        körzeti-, megyei atlétikai versenyek

                        körzeti- és megyei futball versenyek

                        olyan versenyek, amelyre meghívást kapunk.

 

Tanulmányi versenyek:

                        A Kisvárdai Tankerületi Központ által kiírt versenyek

                       

Minden olyan egyéb verseny, amire meghívást kapunk.

 

A tantestület minden tagja szívén viseli a tehetséggondozást, ezért lehetőség szerint mindenki vállalja a tehetséges gyermekek versenyekre való felkészítését.

 

Tervezett tankerületi versenyek a 2023/2024-es tanévben

 

Helyszín

Verseny

Költség

Tornyospálca

20

asztalitenisz

15.000,- Ft

Ilk

40

 

10.000,- Ft

Nyírtass

4

Szép Magyar Beszéd

kb. 3.000,- Ft

asztalitenisz

válogatás után

Diákolimpia

ha országosig jutunk kb. 50.000,- Ft

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                               

 

 

 

7. Az iskolai PR tevékenység

 

  • Iskolánk facebook oldalának állandó aktualizálása
  • Iskolánk honlapjának folyamatos feltöltése
  • Ökoiskola programjainak dokumentálása

 

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető

  • Iskolai facebook kezelése

Felelős: Dobosné Kiss Ágnes szaktanár és Balogh István szaktanár

 

  • Iskolánkról, rendezvényeinkről újságcikkek írása, médiával való kapcsolattartás, propagandaanyag, ismertető, bármilyen írásos anyag írása

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető

 

  • Leendő 1. osztályosoknak és szüleiknek bemutató foglalkozás.

Felelős: Berta Zoltánné 1. osztályos tanító, Tamásné Murin Mónika munkaközösség-vezető

 

  • Óvodával való kapcsolattartás. 2023. október hónap

Felelős: tanító nénik

 

  • Bemutató foglakozás óvó néniknek. Mit tudok már?

Tartja: Berta Zoltánné 1. osztály tanítója – október hónap

 

  • Iskolanyitogató foglalkozások óvodásoknak
  • beiratkozás előtt tájékoztató a leendő 1. osztályosok szülei részére áprilisban

Felelős: Kertész Zoltánné

Tartja: leendő elsős nevelő

 

 Nyílt nap – 2024. március hónap

Valamennyi pedagógusunk óráit megtekinthetik az érdeklődő szülők

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető, valamennyi pedagógus

9. Továbbképzés/Átképzés

 

Bemutató órák tervezése, munkaközösségen belüli házi bemutatók szervezése, egymás óráinak kölcsönös látogatása, hospitálás.

BECS látogatása a tagintézmény-vezetővel közösen.

 

Felelős: Csépke Dóra és Tamásné Murin Mónika munkaközösség-vezetők

 

Egyetemre, főiskolára járó kollégáink :

- ebben a tanévben nincs

 

Továbbképzés: ingyenes továbbképzésre van lehetőségünk a POK szervezésében.

 

10. Ellenőrzés, értékelés, mérés

 

Szakmai ellenőrzés

A szakmai ellenőrzés témakörében az intézményben a következő feladatokat fogjuk ellátni:

  • a 2024. januárban megvizsgáljuk a BECS működését
  • Külső szakmai ellenőrzés az intézményben:

érintett nevelők:                                

Kertész Zoltánné tanfelügyelet

                                  

  • Minősítési eljárásban érintett nevelők: -

Balogh István Ped. II. fokozat elérése

Faragóné Fülep Alícia Ped. I. fokozat elérése

Hajdu Tünde Ped. II. fokozat elérése

Törvényességi ellenőrzés

Az intézményünknek folyamatosan számolni kell a már minősített kollégák tanfelügyeleti ellenőrzésével és a törvényességi ellenőrzés lehetőségével, ezért feladatunk:

  • felkészülni ezen ellenőrzésekre
  • közreműködni az ellenőrzésekben, illetve
  • az ellenőrzések tapasztalatainak felhasználása.

A törvényességi ellenőrzéssel kapcsolatban

  • a munkajogi dokumentumainkat évente legalább két alkalommal ellenőrizzük,
  • külön figyelmet fordítunk
    • a tanulói létszám megfelelő kimutatására
    • az oktatásügyi statisztika megfelelő kitöltésére
    • KIR folyamatos frissítésére
    • KRÉTA folyamatos frissítése.

Pénzügyi-gazdálkodási ellenőrzés

  • Számlák továbbítása a tankerületbe – határidők betartása.
  • A tankersegéd igénybejelentései pontosak, határidőre készüljenek.

 

Ellenőrzési és látogatási szempontok:

-       Osztálytermek dekoráltsága, szertárak rendje

-       Iskolai dokumentumok megléte (tanmentetek, e-naplók), naprakész vezetése

-       A nevelők felkészülése a tanítási órákra, szemléltető eszközök használata,

motiválás. Tanulói aktivitás. Differenciált foglalkoztatás, egyéni bánásmód, új tanulás szervezési technikák alkalmazása a tanítási órákon (az óra eredményessége)

-       Ellenőrzés, értékelés, osztályozás folyamatossága dolgozatok javítása (max.10 napon belül)

-       A napköziben folyó tanulmányi munka, a szabadidős foglalkozások kihasználtsága.

-       Szakkörök szervezettsége, eredményessége

-       A testnevelés órák, a tömegsport foglalkozások kihasználtsága

-       Félévi és év végi felmérések tapasztalatai.

 

Az ellenőrzés kiterjed a következő területekre:

Ssz.

               Terület

Felelős

Határidő

Telj. krit.

Ellenőrizte

1.

Alapvető dokumentumok megléte, ismerete

tagint. vez.

szept. 15.

van/nincs

 

2.

Kötelező órán felüli órák ellenőrzése

tagint.vez.

havonta

van/nincs

 

 

3.

 

Iskolai étkeztetés színvonala

tagint. vez.

nov. 30

máj. 15.

megfelelő

nem megfelelő

 

 

4.

Épületek állaga

tagint.vez.

karbantartó

kéthavonta

 

 

5.

Tanügyi nyilvántartás

tagint.v.

félévente

pontos/hiá-nyos

 

6.

Dokumentáció

tagint.v.

havonta

van/nincs

 

7.

IKT eszközök használata

tagint. v.

kéthavonta

van/nincs

 

8.

Éves munkaterv teljesültsége

tagint.v.

évente

              %

 

9.

Óralátogatás, tanórán kívüli tevékenység ellenőrzése

tagint.v.

havi 2 óra

van/nincs

 

10.

Pályázatok ellenőrzése

p. menedzser és a szakmai vezető

havonta

van/nincs

 

10.

Technikai dolgozók ellenőrzése

tagint.v.

havonta

van/nincs

 

 

 Az ellenőrzéssel a hatékony működést segítjük elő.

 Célunk az iskolai élet minden területén a tájékozódás, a segítségnyújtás.

 A tapasztaltak alapján észlelt hiányosságok feltárása során feladatunk:

 a hibák javítása, a hiányosságok pótlása.

 

Óralátogatásra, értékelésre jogosultak: igazgató, tagintézmény-vezető, intézményvezető-helyettesek, munkaközösség-vezetők, BECS.

Idegen személy csak az igazgató, tagintézmény-vezető jóváhagyásával látogathat tanórát.

Naplóellenőrzés: E-napló szűrőprogrammal

 

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető

 

10. Külső kapcsolataink

 

Szülőkkel – szülői értekezlet

Felelős: osztályfőnökök

 

fogadóórák

Felelős: szaktanárok

 

szülői munkaközösséggel

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető

 

rendezvényeink

Felelős: valamennyi pedagógus

 

projektnapok, hetek

Felelős: valamennyi pedagógus

 

Tanulóinkkal – DÖK üléseken

Intézményvezetői fogadóóra - hétfő 14:00-15:00

                                                            kedd   10:00-10:45

 

Gyermekvédelmi felelős fogadó órája:

 

szerda 14:00-15:00 óráig

Felelős: Mikita Zoltánné gyvf.

 

Kisvárdai Tankerületi Központ, POK, OH

Felelős: Kertész Zoltánné tag intézmény-vezető,

 

Nevelési Tanácsadó 

Gyermekjóléti Szolgálat

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető,

 

Védőnő/Iskolaorvos/fogorvos

Felelős: Petiné Szabó Erika iskolatitkár

 

Fejlesztő pedagógusokkal, Logopédiai Szolgálat

Felelős: Tamásné Murin Mónika fejlesztő pedagógus

 

Testvériskolai kapcsolatok – Szepsi Kéttanítási Nyelvű Alapiskola

Felelős:Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető, Csépke Dóra

 

Tunyogmatolcsi Petőfi Sándor Általános Iskola

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető, Csépke Dóra

 

Kérem, a jelen munkaterv elfogadását a 2023/2024-es tanévre és ehhez minden kollégám lelkiismeretes munkáját a végrehajtás során!

 

Minden kollégámnak erőt, egészséget, eredményes tanévet kívánok:

Kertész Zoltánné

tagintézmény-vezető

Mellékletek:   alsós munkaközösség munkaterve

                          felsős munkaközösség munkaterve

                          művészi tevékenység munkaterve

                          ÖKO-Iskola munkaterve

                          DÖK munkaterve

                          gyermek-és ifjúságvédelmi munkaterv

                         

Határozat – tervezet

 

1/2023.(09.15.) NT. számú

határozata:

 

A nevelőtestület az intézmény 2023/2024. tanévi munkatervét megtárgyalta és elfogadta.

 

Anarcs, 2023. szeptember 15.

 

 

                                                                                           Kertész Zoltánné

                                                                                    tagintézmény-vezető

 

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 32
Tegnapi: 11
Heti: 146
Havi: 96
Össz.: 40 048

Látogatottság növelés
Oldal: Munkaterv 23-24.
Czóbel Minka Tagintézmény Anarcs - © 2008 - 2024 - czobeliskola.hupont.hu

A HuPont.hu honlap ingyen regisztrálható, és sosem kell érte fizetni: Honlap Ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »