Czóbel Minka Tagintézmény Anarcs

Tornyospálcai Általános Iskola és AMI

 

 

 logo.jpg

 

 

A jó iskola kérdése nem az, hogy lássuk, mit nem tudsz, hanem, hogy “mit tudsz”, a te sajátos képességeid (és az intelligenciák legalább nyolcféle formája) szerint. (Vekerdy Tamás)

 

 

 

MUNKATERV

 

 

TORNYOSPÁLCAI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETI ISKOLA

CZÓBEL MINKA TANGINTÉZMÉNYE

 

 

 

                                                                        részére

 

 

2018. szeptember 1-jétől a 2019. augusztus 31-ig terjedő időszakra

 

2018. szeptember 01.

 

 

 

 

 

 

Készítette: Kertész Zoltánné                 tagintézmény-vezető A munkaterv felépítése  

 

BEVEZETÉS 

 

  1. 1.              Helyzetelemzés  

 

1.1           Tárgyi feltételek 

1.1.1        Tanulócsoportok száma, létszáma, jellegzetességei 

1.2           Személyi feltételek 

1.3           Munkaközösségeink 

 

1.4           Tisztségviselők 

1.5           Szakleltárosok 

1.6           Érdekképviseletek az iskolában 

1.7           Az intézményi szervezetek

 

  1. 2.              Tanév rendje  

 

2.1           Szünetek 

 

2.1.1        Tanítás nélküli munkanapok felhasználása 

2.2           Szülői értekezlet 

2.2.1        Fogadóórák 

2.2.2        Szülők képviselőtestületi ülései 

2.2.3        Réteg szülői értekezlet 

 

2.3           Munkaértekezletek 

2.3.1        Osztályozó értekezletek 

2.4           Bizonyítványosztás 

2.4.1        Félévi testületi értekezlet 

2.5           Ballagás 

2.6           Évzáró 

2.7           Tanévzáró testületi értekezlet 

2.8           Tantestületi nevelési értekezletek 

2.9           Iskolavezetőségi értekezletek 

2.10        Hit- és vallásoktatás ideje és helye 

 

  1. 3.              A hosszú távú pedagógiai program lebontása a 2018/2019-es tanévre, kiemelt célok, feladatok megjelölése  

 

3.1           A 2018-2019. tanév feladatai 

  1. 4.              Hagyományaink kronológiai sorrendben  
  2. 5.              Iskolai és országos mérések kronológiai sorrendben 
  3. 6.              Versenyek  
  4. 7.              Az iskola PR tevékenysége  
  5. 8.              Továbbképzés/Átképzés  
  6. 9.              Ellenőrzés, értékelés, mérés  
  7. 10.           Külső kapcsolataink  
  8. 11.           Záradékok  

11.1        A tantestület záradéka 

11.2        A Szülői Munkaközösség záradéka 

14.3  A DÖK záradéka 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BEVEZETÉS

 

A 2018/2019. tanévre vonatkozó munkaterv a vonatkozó jogszabályi előírások alapján, így többek között 

  • a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény
  • az emberi erőforrások minisztere 13/2018. (VI. 14.) EMMI rendelet a 2018/2019. tanév rendjéről

 

és az egyes oktatást szabályozó miniszteri rendeletek módosításáról alapján került összeállításra. A munkatervben figyelembe vételre kerültek az intézmény működését, tevékenységét meghatározó fontosabb belső szabályozások is, így különösen:

-  az intézmény Pedagógiai Programja,

-  az intézmény SZMSZ-e

-  az intézmény Házirendje

-  az intézményben működő szervezetek működési dokumentumai.

 

1.        Helyzetelemzés  

1.1     Tárgyi feltételek 

 

Az iskolai tantermek és szaktantermek száma, azok kihasználtsága: 

Iskolánk  8tanteremmel rendelkezik: 

Ebből:  4 alsós tanterem 

 4felsős tanterem 

Rendelkezésre áll:

                           1 számítástechnika 

                           1 technika terem

                           1 fejlesztő szoba

Egyéb termeink:  

-       1 szertár (fizika, kémia) 

-       1 szertár (történelem, földrajz)

-       1 szertár (felsős, irattár)

-       1 szertár (alsós +hangtechnika)

-       1 fejlesztőpedagógiai terem, logopédiai terem 

-       1 iroda + fénymásoló helyiség 

-       1 tanári szoba

-       1 igazgatói szoba

-       1 takarítói szoba

-       1 karbantartói szoba

 

Tornaterem:  

-       2 öltöző 

-       2 vizesblokk 

 

Egyéb helyiségek:

-       1 aula

-       4 vizesblokk

-       2 mozgáskorlátozott mosdó

-       1 szertár 

-       1 orvosi szoba 

 

Iskolánkban minden terem legalább 16 óráig foglalt

 

 

1.1.1. Tanulócsoportok száma, létszáma, jellegzetességei

 

1.1.2. Az iskola tanulólétszáma: 95 fő  

36 fő → alsós 

59 fő → felsős 

 

Tanulóink 8 tanulócsoportban sajátíthatják el az ismereteket. 

-       alsó tagozatban 4 osztály 

-       felső tagozatban 4 osztály 

 

Csoportbontásban oktatjuk:

Az idei tanévben nem oktatunk.

 

 

 

Az osztályok és az osztálylétszámok:

Évfolyamok

Létszám

Osztályfőnök

Egyéb információ

 

 

 

SNI

BTMN

HH

HHH

GYVK

Ingyen étkezők

Kedv. étkező

1. évfolyam

 

5 fő

Piszár

Zoltánné

2 fő

0 fő

0 fő

0 fő

2 fő

2 fő

 

2 fő

 

 

 

 

 

2. évfolyam 

12 fő

Tamásné

Murin Mónika

0 fő

0 fő

3 fő

0 fő

6 fő

6 fő

6 fő

 

 

 

 

 

3. évfolyam 

9 fő

Ács Imréné

0 fő

2 fő

4 fő

1 fő

8 fő

8 fő

1 fő

 

 

 

 

 

4. évfolyam

10 fő

Kocsis Noémi

0 fő

3 fő

2 fő

4 fő

4 fő

7 fő

3 fő

 

 

 

 

 

Alsó összesen: 36 fő Átlaglétszám: 9 fő/osztály

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. évfolyam

16 +

1fő

Dobosné Kiss

Ágnes

2 fő

4 fő

2fő

4 fő

7 fő

11 fő

5 fő

 

 

 

 

 

6. évfolyam

11 +

1fő

Simon Nóra

1 fő

2 fő

3 fő

1 fő

7 fő

6 fő

4 fő

 

 

 

 

 

7. évfolyam

16 fő

Csépke Dóra

0 fő

4 fő

0 fő

3 fő

6 fő

7 fő

6 fő

 

 

 

 

 

8. évfolyam

12 +

1 fő

Balogh István

0 fő

1 fő

1 fő

1 fő

4 fő

5 fő

5 fő

 

 

 

 

 

Felső összesen: 59 fő Átlaglétszám: 14,75 fő/osztály

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

91 +

3 fő

=

94 fő

8 fő

5 fő

15  fő

15 fő

14 fő

43  fő

57 fő

   

   43 fő

 

Az iskolai átlaglétszám osztályonként 11,38 fő. (8 osztállyal számolva) Tanulóink 12 tanulócsoportot alkotnak: 

  • 8 általános iskolai osztály
  • 1 összevont (1.-4.) napközis csoport
  • 1 összevont (5. - 8. osztályból) tanulószobás csoport

Napközi – Tanulószobai csoport

A 2011. évi CXC. – A nemzeti köznevelési törvény 27.§ (2) értelmében a nevelés-oktatást a délelőtti és délutáni tanítási időszakban olyan módon szervezzük meg, hogy a foglalkozások legalább tizenhat óráig tartsanak. A délutáni foglalkozások zömét a napközis órák jelentik. A napközis foglalkozásokat az 1 – 8. évfolyam számára szervezzük összevont csoportokban (összesen 2 csoport). 

1.2 Személyi feltételek  

 

12 pedagógus álláshely

név

tisztség

szak

Kertész Zoltánné

tagintézmény-vezető

magyar-történelem

Piszár Zoltánné

1. osztály osztályfőnöke tankönyvfelelős

tanító

Tamásné         Murin

Mónika

2. osztály osztályfőnöke fejlesztőpedagógus

tanító, fejlesztőpedagógus

Ács Imréné

3. osztály osztályfőnöke

felsős

munkaközösségvezető gyermek-és ifjúságvédelmi felelős

tanító

Kocsis Noémi

4. osztály osztályfőnöke baleset és tűzvédelmi felelős

tanító

Dobosné            Kiss

Ágnes

5. osztály osztályfőnöke

matematika-kémiainformatika

Simon Nóra

6. osztály osztályfőnöke

magyar-ukrán

Csépke Dóra

 7 . osztály osztályfőnöke, felsős munkaközösség-vezető

DÖK segítő tanár

tanító-történelem

Balogh István

8.  osztály osztályfőnöke, videófelelős

biológia-technika

Nagy Attila

 DSK elnöke

földrajz-testnevelés

Berta Zoltánné

napközis nevelő

tanító

Sándor Judit

fénykép és facebook felelős

angol

 

  Iskolánk más tagintézményéből átjáró kollégák (3 fő) o Molnárné Bacskai Ilona (Tornyospálca – ének-zene, heti 4 óra) o Szikoráné Gonda Ilona (Tornyospálca – rajz, heti 4 óra))

o Torony Józsefné (Tornyospálca – informatika, heti 5 óra)

  • Iskolánk más tagintézményébe átjáró kollégák (0 fő)
  • Óraadó kolléga: (2 fő) o Barkaszi Lajos (fizika, heti 3 óra).

o Kovács Viktória gyógypedagógus (heti 5 óra)

Pedagógusaink általuk tanított tantárgyak, ellátott további feladatok, és azok óraszámait a tantárgyfelosztás tartalmazza.

 

Pedagógiai munkához kapcsolódó adminisztráció:             

! Osztály/csoportnaplók megnyitása: 2018. szeptember 03.

! Tanulók beírása, törzslapok megnyitása: 2018. szeptember 03.

! Tanórán kívüli foglalkozások naplóinak megnyitása: 2017. szeptember 03. !Tanmenetek elektronikus e-küldése: 2018. szeptember 15.

! E-tanmenetek feltöltése 2018. szeptember 15.

  • az adaptált tanterv óratervei alapján (helyi tantervből) o elektronikus formában
  • módszerek és tanulásmódszertan oszlop megjelenítésével !Munkaközösségek munkaterveinek elkészítése:  !előzetes: 2017. augusztus 30.

!Végleges: 2018. szeptember 20.

 

Pedagógiai munkát közvetlenül segítő:

-   fejlesztőpedagógus (saját pedagógus):  

-   gyógypedagógus ( Tankerületi Központ): 

 

segíti az oktató – nevelő munkát.

 

A nem pedagógus munkakörben foglalkoztatottak létszáma: 5 fő

 

iskolatitkár:  Takácsné Baglyos Klára

szakképzettsége: olasz szakos középiskolai tanár

 

Technikai személyzet: karbantartó: Ragány Gábor takarító:  Csépke Zoltánné

                        Linzenbold Piroska

                        Takács Bertalanné

 

 

 

Munkaközösségeink 

 

alsós munkaközösség tagjai:  Ács Imréné – munkaközösség-vezető

                        Berta Zoltánné

                        Kocsis Noémi

                        Piszár Zoltánné

                        Tamásné Murin Mónika

                         

 

felsős munkaközösség

tagjai: 

Balogh István

Csépke Dóra -  munkaközösség-vezető

             

Dobosné Kiss Ágnes

             

Kertész Zoltánné

                   

Sándor Judit

             

Nagy Attila

             

 

 

 

Simon Nóra

1.5 Tisztségviselők  

 

pályaválasztási felelős: Balogh István gyermek- és ifjúságvédelmi felelős: Ács Imréné  DÖK segítő pedagógus: Csépke Dóra  tűz- és munkavédelmi felelős: Kocsis Noémi tankönyvfelelős: Piszár Zoltánné videofelelős, vöröskeresztes tanárelnök: Balogh István fotó és facebook felelős: Sándor Judit DSK felelős– Nagy Attila

Útravaló-Macika koordinátor – Simon Nóra faliújság: minden nevelő havi váltásban díszítés: minden nevelő

 

 

1.5 Szakleltárak  magyar: Simon Nóra  történelem: Csépke Dóra  angol nyelvi: Sándor Judit földrajz:  Nagy Attila  testnevelés: Nagy Attila  technika: Balogh István  matematika: Dobosné Kiss Ágnes  fizika: Barkaszi Lajos kémia: Dobosné Kiss Ágnes  biológia: Balogh István  Rajz: Csépke Dóra  ének: Csépke Dóra  alsós: Tamásné Murin Mónika napközi: Kocsis Noémi és Berta Zoltánné informatika: Dobosné Kiss Ágnes 

 

1.6. Érdekképviseletek az iskolában 

 

Közalkalmazotti tanács

Nem működik az intézményben

 

1.7 Az intézményi szervezetek

 

Alkalmazotti közösség

Intézményünkben a dolgozók összessége adja az alkalmazotti közösséget.

Az alkalmazotti közösség joggyakorlásával kapcsolatos feladatok ellátását az intézményvezető végzi.

Az alkalmazotti közösséggel kapcsolatos feladataink:

        - az alkalmazotti közösség összehívása, és a jogkörébe tartozó ügyek megtárgyalása.

Nevelőtestület

A nevelő-testület az intézmény pedagógus munkakört betöltő pedagógusaiból áll, jelenlegi létszáma 12 fő.

A testület adott évi feladatait és értekezleteit jelen munkaterv tartalmazza. 

A nevelőtestület működésével kapcsolatos feladataink:

 a nevelőtestület hatékony működésének biztosítása munkaértekezletek segítségével, ennek érdekében az értekezletek összehívása, az értekezleteken a megfelelő tájékoztatási feladatok ellátása, beszámolás, joggyakorlás, a döntések továbbítása.

Szakmai közösségek

Az intézményünkben a következő szakmai közösségek működnek:

  • Alsó tagozatos szakmai közösség,  o vezetője: Ács Imréné o tagjainak száma: 5 fő
  • Felső tagozatos szakmai közösség,  o vezetője: Csépke Dóra o tagjainak száma: 7 fő

A szakmai közösségek a tanévben folytatandó munkájukról saját munkatervet készítenek szeptember 20ig.

A szakmai közösségek működtetetésével kapcsolatos feladatunk:  a közösségek működésének szakmai támogatása,   a közösség joggyakorlásának biztosítása.

Diákönkormányzat

A diákönkormányzatot segítő tanár: Csépke Dóra A diákönkormányzattal kapcsolatos feladatok:

  • a tagok megválasztásában való közreműködés, 
  • a működés támogatása,
  • a diákközgyűlés összehívásában és lebonyolításában való közreműködés, melynek időpontját a tanév helyi rendje tartalmazza.

 

Gyermek- és ifjúságvédelmi munka:

A gyermek- és ifjúságvédelmi felelős: Ács Imréné

A gyermek- és ifjúságvédelemmel kapcsolatos feladatok:

  • a gyermek- és ifjúságvédelmi munka fokozott segítése, a megelőzés, feltárás érdekében, 
  • veszélyeztetett tanulók nyilvántartásba vétele, rendszeres iskolába járásuk figyelemmel kísérése, 
  • a tankötelezettségi törvény betartatása,
  • intézkedés az igazolatlan mulasztások visszaszorítására,
  • kapcsolattartás a Gyermekjóléti Szolgálattal.

Szülői szervezet

A szülői szervezettel kapcsolatos feladatok:  tájékoztatási és koordinációs feladatok,

 segítségnyújtás a joggyakorlásban.

  

Egyéb felelősök

 

  • KIR gondozó: iskolatitkár  KRÉTA rendszer: 
  • tagintézmény-vezető
  • Iskolatitkár o nevelők

 

 

 

9. Tanév rendje 

 

 A tanév, a tanítási év

2. § (1) A nevelési-oktatási intézményekben a munkát a tanév, ezen belül a tanítási év keretei között kell megszervezni.

(2) Ha e rendelet másképp nem rendelkezik, a 2018/2019. tanévben a tanítási év első tanítási napja 2018. szeptember 3. (hétfő) és utolsó tanítási napja 2019. június 14. (péntek). A tanítási napok száma - ha e rendelet másképp nem rendelkezik - száznyolcvanegy nap. A nappali oktatás munkarendje szerint működő szakgimnáziumban százhetvenkilenc, gimnáziumban, szakközépiskolában és szakiskolában száznyolcvan nap a tanítási napok száma.

 

 

A Magyar Közlöny 2018. június 14-én kihirdetésre került az emberi erőforrások minisztere 13/2018. (VI. 14.) EMMI rendelet a 2018/2019. tanév rendjéről.

 

 

 

A tanév, a tanítási év

 

A nevelési-oktatási intézményekben a munkát a tanév, ezen belül a tanítási év keretei között kell megszervezni.

A 2018/2019. tanévben a tanítási év első tanítási napja 2018. szeptember 3. (hétfő) és utolsó tanítási napja 2019. június 14. (péntek). A tanítási napok száma száznyolcvanegy nap. 

 

A tanítási év első féléve 2019. január 25-ig tart. Az iskolák 2019. február 1-ig értesítik a tanulókat, kiskorú tanuló esetén a szülőket az első félévben elért tanulmányi eredményekről. Az értesítést ettől a naptól számított öt munkanapon belül kell megküldeni.

 Az első félév és a tanítási év utolsó napját követő tizenöt napon belül az iskoláknak nevelőtestületi értekezleten el kell végezniük a pedagógiai munka elemzését, értékelését, hatékonyságának vizsgálatát. A nevelőtestületi értekezletről készített jegyzőkönyvet tájékoztatás céljából meg kell küldeni az iskolaszéknek, az intézményi tanácsnak és a fenntartónak.

A tanítási évben nevelőtestületi értekezleten el kell végezni az adott intézményre vonatkozó, az országos kompetenciamérés, a nyelvi mérés, a lemorzsolódással veszélyeztetett tanulókkal kapcsolatos támogató rendszer, valamint a NETFIT® rendszer szerinti fizikai fittségi mérések legutolsó rendelkezésre álló adatainak elemzését, értékelését. A nevelőtestületi értekezletről készített jegyzőkönyvet tájékoztatás céljából meg kell küldeni az iskolaszéknek, az intézményi tanácsnak és a fenntartónak.

Tanítási szünet a tanítási évben, a tanítás nélküli munkanapok

A tanítási évben - a tanítási napokon felül - a nevelőtestület a tanév helyi rendjében meghatározott pedagógiai célra az általános iskolában és az alapfokú művészeti iskolában hat munkanapot tanítás nélküli munkanapként használhat fel, amelyből egy tanítás nélküli munkanap programjáról - a nevelőtestület véleményének kikérésével - az iskolai diákönkormányzat jogosult dönteni, egy tanítás nélküli munkanap kizárólag pályaorientációs célra használható fel.

 

Az őszi szünet előtti utolsó tanítási nap 2018. október 26. (péntek), a szünet utáni első tanítási nap 2018. november 5. (hétfő).

A téli szünet előtti utolsó tanítási nap 2018. december 21. (péntek), a szünet utáni első tanítási nap 2019. január 3. (csütörtök).

A tavaszi szünet előtti utolsó tanítási nap 2019. április 17. (szerda), a szünet utáni első tanítási nap 2019. április 24. (szerda).

Az iskola a meghatározott szünetek mellett - a tanítási év kezdő és befejező napjának változatlanul hagyásával - más időpontban is adhat a tanulóknak szünetet, valamint a szünetek kezdő és befejező napját módosíthatja, ha - azNkt. 30. § (2)és(3) bekezdésébenmeghatározottak megtartásával - heti pihenőnapon tartott tanítási nappal ehhez a szükséges feltételeket megteremti.

A nemzetiségi oktatásban részt vevő iskolák a meghatározott időpontoktól eltérhetnek, továbbá a bekezdésben meghatározottak szerint a tanulók részére szünetet adhatnak, ha azt a nemzetiségi hagyományok vagy az anyanemzet hagyományai indokolják.

A szabályozott szünetek napjain, ha azok munkanapra esnek, az iskolának - szükség esetén - gondoskodnia kell a tanulók felügyeletéről. A felügyelet megszervezéséről több iskola közösen is gondoskodhat.

A jogszabály által országosan, egységesen elrendelt munkanap-áthelyezést - azNkt. 30. § (1)bekezdéseértelmében - a nevelési-oktatási intézményekben is alkalmazni kell.

 

 

Természetesen helyi döntés alapján lehetőség van e napokon tanítás nélküli munkanap tartására, illetve tanítási szünet elrendelésére, de utóbbi esetben csak a törvényben megszabott garanciák megtartása mellett.

 

 

A témahetek megszervezése

 

A nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló20/2012.(VIII. 31.) EMMI rendelet(a továbbiakban:R.)7. § (4) bekezdéseszerinti projektoktatást lehetővé tevő témaheteket a tanítási évben az oktatásért felelős miniszter az alábbi időpontok szerint hirdeti meg:

a)  „Pénz7” pénzügyi és vállalkozói témahét 2019. február 25. és 2019. március 1. között,

b)  Fenntarthatósági Témahét 2019. március 18. és 2019. március 22. között,

c)  Digitális Témahét 2019. április 8. és 2019. április 12. között.

A nevelési-oktatási intézmény a munkatervében meghatározott módon részt vehet a témahetekhez kapcsolódó programokon, továbbá a tantervben előírt, az adott témával összefüggő tanítási órákat, foglalkozásokat a témahét keretében megszervezheti.

 

 

2.1.1. Tanítás nélküli munkanapok felhasználása: 6 nap  

 

  1. 1.  nap:  

Családi nap

 

  1. 2.  nap: Téli nevelési értekezlet  

Intézményi önértékelés 

 

  1. 3.  nap:   

Czóbel-diáknap 

 

  1. 4.  nap:

Pályaorientációs nap

 

5.nap:  

DÖK nap 

 

6. nap:  

Év végi osztálykirándulások

 

 

2.2. Szülői értekezletek időpontjai  

 

2018. szeptember 24. (hétfő) 17 óra (összevont + osztály)  

  1. november 12. - 16. (hétfő-péntek)
  2. február 4. – február 8. (hétfő-péntek)

2019. május 2. -10. (csütörtök-péntek)

 

 

2.2.1. Fogadóórák  

Egyénileg a nevelők beosztása szerint.

A hirdetőtáblán megtalálják a szülők.

Az iskola védőnője is részt vesz a fogadó órákon, ha kérjük.

 

2.2.2. Szülői munkaközösség megbeszélései  

 

2018. szeptember 24. (hétfő) 16:30 óra 

2018. november 19. (hétfő) 17 óra 

 

Rendkívüli  szülői értekezlet 

 

pályaválasztási: ha a szülők igényt tartanak rá táborozói /a táborok előtt később meghatározott időpontban/ 

 

Rendkívüli szülői értekezletet bármely osztályfőnök tarthat, előtte be kell jelentenie az iskolavezetésnek.

 

2.3. Munkaértekezletek  

-  2018. augusztus 30. (csütörtök) 

-  2019. szeptember 17. (hétfő)

-  2018. október 2. (kedd) 

-  2018. november 7. (szerda) 

-  2018. december 6. (csütörtök) 

-  2019. január 7. (hétfő) 

-  2019. február 5. (kedd) 

-  2019. március 20. (szerda) 

-  2019. május 18. (csütörtök) 

 

2.3.1. Osztályozó értekezletek  

 

  1. félévi 2019. január 25. (péntek) 

 

  1. félévi 2019. június 13. (szerda) 

 

2.4. I. félévi bizonyítványosztás: 2019. február 1. (péntek) 

 

2.4.1. Félévi tantestületi értekezlet: 2019. február 8. (péntek) 14 óra 

 

2.5.  Ballagás: 2019. június 15. (szombat) 9 óra 

 

2.6.  Évzáró: 2019. június 16. (szombat) 9 óra 

 

2.7.  Tanévzáró tantestületi értekezlet: 2018. június 21. (péntek) 9 óra 

 

2.8.  Tantestületi nevelési értekezlet: 2018. október 2. (kedd)  

 

Az intézményi ellenőrzés és a pedagógus minősítések, belső ellenőrzés tapasztalatai

Felelős:           Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető

Csépke Dóra mkv. ,  

 

2019. február 5. (kedd)

BECS munkájáról beszámoló

Felelősök:       BECS Csépke Dóra és Tamásné Murin Mónika

2.9. Iskolavezetőségi értekezletek:  

Havonta egy alkalommal, szükség illetve aktualitások szerint  Iskolavezetőség tagjai:  intézményvezető l fő  intézményvezető-helyettes 1 fő  tagintézmény-vezetők 3 fő

 

Kibővített iskolavezetőség tagjai:  

8 fő munkaközösség-vezetők  

 

2.10. Hit- és vallásoktatás, erkölcstanoktatás ideje és helye  

 

Tanrendi hit- és vallásoktatás ideje és helye  

 

Helye: az osztály tanterme és a 3. sz. tanterem   Ideje: az iskolai órarendbe beépítve.

3. A hosszú távú pedagógiai program lebontása a 2018/2019-es tanévre, kiemelt célok, feladatok megjelölésével  

 

A Tornyospálca Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola Czóbel Minka Tagintézménye dolgozói vállaljuk, hogy partnereink igényeit minél teljesebb körben kielégítjük, s rugalmasan alkalmazkodunk az intézményünket érintő kihívásokhoz, s mindezekkel összhangban a gyermekközpontú intézményrendszer továbbfejlesztésén dolgozunk. Törekszünk arra, hogy esztétikus, családias környezetben neveljük gyermekeinket. Célunk, hogy az iskoláskorú gyermekek, valamint a szülők és a fenntartó igényeinek, elvárásainak megfeleljünk.

 

3.1 A 2018/2019. tanév feladatai  

  • Valamennyi pedagógusnak ismernie kell a 2018/2019. tanév rendjét és a Kntv. aktuális változásait, a pedagógus életpálya modellt és az e-portfólió elkészítését, a tanfelügyeleti látogatások elvárásait, az intézményi önértékelés részeit. 
  • Munkánk fő tartalmi elemének tartjuk, hogy tanulóink számára szilárd alapkészségeket adjunk, tanítsuk meg őket az önálló tudás és ismeretszerzés technikáira, mellyel az életben használható tudás birtokába jutnak, ami segíti őket a mindennapi életben, a pályaválasztásban, a továbbtanulásban. 
  • Fontosnak tartjuk a tehetséges tanulók felismerését, fejlődésük elősegítését, ezzel egyidejűleg a lemaradó, tanulási nehézségekkel küzdő diákok felzárkóztatását. Ennek érdekében biztosítjuk az intézmény személyi és tárgyi feltételeit.
  • Gondoskodunk arról, hogy az iskola barátságos és biztonságos legyen. Fejlesztjük a gyerekek szépérzékét, formáljuk közösségi szellemét, s megtanítjuk őket a hagyományok tiszteletére és környezetünk védelmére. Céljaink elérése érdekében hiteles vezetői és dolgozói elkötelezettséggel végezzük feladatainkat. 
  • Az intézményi munka folyamatos fejlesztését, a kompetencia alapú oktatást az IPR és  pályázati programok megvalósításával kívánjuk elérni.
  • Lehetőség szerint iskolánk benyújt Európai Uniós, Tankerületi, valamint az intézmény profiljával, nevelő-oktató céljaival koherens pályázatokat, a korábbiak kötelező fenntartását megvalósítjuk.
  • Fokozott figyelemmel, játékos feladatokkal, eszközhasználattal biztosítjuk a zökkenőmentes átmenetet az óvodából az iskolába az első osztályban, kiemelt figyelmet fordítunk az alsó-felső tagozat közötti átmenetre.
  • A tanulókat az életkori és egyéni sajátosságaik figyelembevételével felzárkóztatjuk, a tehetségeket fejlesztjük.
  • Kiemelt célunk az Oktatási Hivatal éves kompetencia mérésein eddig országos átlag alatti eredmények javítása, az elkészült intézkedési terv szellemében. 
  • Tanulóink képességeit tevékenységre épülő új pedagógiai eljárások alkalmazásával fejlesztjük, fokozottabban építve a gyermeki kreativitásra, a tevékenykedtetés és a kommunikáció központúság, a kommunikációs képességek fejlesztésének fókuszba állításával. 
  • A 2016-17-es tanévtől iskolánk nemzeti iskolaként működik, így az első, második osztályban cigány, a 3. osztályban ukrán kultúrát tanulnak tanulóink. Az első osztályban ettől a tanévtől nemzetiségi nyelv oktatását is bevezetjük.
  • Az alacsony tanulói létszám ellenére engedéllyel minden osztály önálló osztályként működik.
  • Differenciáltan alkalmazzuk a különböző munkaformákat, tanulási módszereket.
  • Szaktanáraink tartanak szakköröket, felzárkóztató foglalkozásokat, korrepetálásokat, fejlesztéseket és tehetséggondozó foglalkozásokat, ezzel is biztosítva tanulóinknak a felzárkóztatást és a tehetség kibontakoztatását. 
  • A felső tagozaton az eredményes továbbtanulást segítendő előkészítőket biztosítunk matematika, valamint magyar nyelv és irodalom tantárgyakból. 
  • Eredményesen felkészítjük tanulóinkat a helyi, területi és országos tanulmányi versenyekre.
  • A környezeti nevelésnek, a fenntarthatóságra nevelésnek kiemelt szerepet szentelünk iskolánkban. 
  • Szorgalmazzuk a tanulók könyvtárhasználatát, kiaknázva a könyvtárban rejlő nevelési lehetőségeket.
  • Célunk a környezeti, személyi higiéniákra való igény felkeltése, az egészségtudatosság fejlesztése. 
  • Az egészséges életmód kialakításának érdekében, minél több tanulót igyekszünk, bevonni a

rendszeres mozgásba, a biológia szakkörön is kiemelt figyelmet fordítunk erre a területre.

  • Az iskolai demokrácia erősítése továbbra is célunk, az idei tanévben is megszervezi hagyományos programjait a DÖK: farsang és diáknap.
  • Bekapcsolódunk az Útravaló-Macika pályázatba, ezzel is segítve tanulónk eredményes felkészítését a középiskolára.
  • Az iskolai alapítvány segítségével biztosítjuk iskolánk középiskolás korú volt diákjainak, hogy az érettségihez szükséges 50 óra társadalmi munkát intézményünkben végezhessék el.
  • Tanévünk kiemelkedő rendezvénye a Czóbel diáknapok megrendezésre – ezzel tisztelegve a névadó szellemi hagyatéka előtt.
  • Bekapcsolódunk a tankerületi versenyekbe.

 

 

11. Hagyományaink - ünnepségeink

 

Évnyitó  - 2018. szeptember 3. (hétfő) 8 óra  

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető,  

  Piszár Zoltánné tanító 

 

 

  • Papírgyűjtés  – 2018.  szeptember második hete

Felelős: Csépke Dóra és Dobosné Kiss Ágnes  tanár mkv. + osztályfőnökök  

 

  • Diákközgyűlés -  2018.  szeptember 17. (hétfő)  

Felelős: Csépke Dóra DÖK segítő tanár 

 

  • Családi nap a Van Esély Közhasznú Egyesülettel közös szervezésben   -

 2018.  szeptember 26. (szerda)

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető

                        Ács Imréné és Csépke Dóra munkaközösség-vezető

 

  • Magyar népmese napja – 2018. szeptember 28. (péntek)

Felelős: minden nevelő

 

  • Aradi vértanúk napja -2018. október 5. (péntek)  

Felelős: osztályfőnökök  

 

  • 1956-os forradalom és szabadságharc -2018. október 19. (péntek)   

Felelős: Csépke Dóra – Nagy Attila

 

  • Halloween party 2018. október 26. (péntek)

Felelős: Sándor Judit és Kocsi Noémi nevelők

 

  • Helyi vetélkedők – 

Felelős:           Ács Imréné alsós munkaközösség-vezető

                        Csépke Dóra felsős munkaközösség-vezető

 

  • Mikulás ünnepség2018. december 6. (csütörtök)

Felelős: osztályfőnökök

 

  • Adventi ünnepség – 2018. november 25. (vasárnap) 

Felelős: Simon Nóra

 

  • Karácsonyi ünnepség - 2018. december 15-20.  

Felelős: minden nevelő

 

  • Magyar Kultúra Napja: 2019. január 23. (szerda)  

Felelős: Simon Nóra irodalom szakkör vezetője  

 

  • Farsang  - 2019. február 15. (péntek)  

Felelős: Csépke Dóra DÖK segítő tanár

                        Vitai Mihályné mv.

 

  • Március 15. – 2019. március 14. (csütörtök)

Felelős: Dobosné Kiss Ágnes – Balogh István 

 

  • Czóbel diáknapok - 2019. január 16-17-18. (szerda-csütörtök-péntek)  

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető

 

 

  • Húsvéti projekt- 2019. április 15-16-17. (hétfő-kedd-szerda)

Felelős: osztályfőnökök

 

  • Költészet napja2019. április 11. (csütörtök)

 Felelős: Simon Nóra irodalom szakkör

 

  • Anyák napja -  május első vasárnapja május 6.

Felelős: Alsó tagozatos nevelők műsor, felsős nevelők dekoráció

 

  • Nemzeti összetartozás napja – 2019. június 4. (kedd)

Felelős: irodalom szakkör Simon Nóra

 

  • Táncgála -  2019. június 

Felelős: Csépke Dóra tánctanár

 

§ Ballagás – 2019. június 15 (szombat) 9 óra  

 

Felelős:  Csépke Dóra és Balogh István

 

 

 

A megemlékezéseket az osztálynaplóban piros beírással kell rögzíteni.

 

 

 

 

5.         Iskolai és országos mérések kronológiai sorrendben 

 

            Bementi – kimeneti méréseket 

 

Alsó tagozaton:           matematika

                                     magyar  tantárgyakból

Felső tagozaton:          matematika

                                     magyar tantárgyakból

 

Határidő: 2018. szeptember 30. – 2019. június 3.

Javítás, kiértékelés: 2018. október 15. – 2019. június 30.

             

 

 

 

 

 

Országos mérések:

 

Országos mérés, értékelés, szakmai ellenőrzés elrendelése

AzNkt. 80. § (1) bekezdésealapján, azR. 79. § (6) bekezdésébenmeghatározott méréseket, értékeléseket a 2018/2019. tanévben a Hivatal szervezi meg 2019. május 29. napjára. A mérés napja tanítási napnak minősül, amelyet az érintett tanulók a mérésben való részvétellel teljesítenek, további kötelező tanórai foglalkozás a művészeti és a testnevelés órák kivételével számukra nem szervezhető. A méréshez szükséges adatokat az érintett nevelési-oktatási intézmények a Hivatal részére 2018. november 23-ig küldik meg, a Hivatal által meghatározott módon.

 A Hivatal 2020. február 28-ig országos, intézményi és fenntartói szintű elemzéseket készít, majd megküldi az intézményi szintű elemzéseket az intézmények vezetőinek, az intézményi és a fenntartói szintű elemzéseket a fenntartóknak, továbbá azokat a honlapján nyilvánosságra hozza. A Hivatal az országos elemzést megküldi az oktatásért felelős miniszternek.

 

A tanulók idegen nyelvi szövegértési készségeit vizsgáló mérőeszközöket a Hivatal készíti el, a mérést az iskola pedagógusai 2019. május 22-én végzik el a Hivatal által az iskolákhoz eljuttatott mérőeszközök alkalmazásával. Az iskola a mérést saját döntése alapján kiegészítheti az idegen nyelvi szóbeli tudásfelméréssel is az érintett tanulóknál. A méréshez szükséges adatokat az érintett nevelésioktatási intézmények a Hivatal részére 2018. november 23-ig, az elvégzett iskolai vizsgálatok tanulói és intézményi adatait 2019. június 12-ig küldik meg, a Hivatal által meghatározott módon. A mérések eredményét az érintett iskola a Hivatal által közzétett javítókulcsok alapján állapítja meg, és az eredményeket idegen nyelvenként és évfolyamonként lebontva a honlapján, annak hiányában a helyben szokásos módon teszi közzé 2019. június 12-ig.

A tanuló eltérő ütemű fejlődéséből, fejlesztési szükségleteiből fakadó egyéni hátrányok csökkentése, továbbá az alapkészségek sikeres megalapozása és kibontakoztatása érdekében az általános iskolák 2018. október 12-éig felmérik azon első évfolyamos tanulóik körét, akiknél az óvodai jelzések vagy a tanév kezdete óta szerzett tapasztalatok alapján az alapkészségek fejlesztését hangsúlyosabban kell a későbbiekben támogatni, és ezért a tanító indokoltnak látja az azt elősegítő pedagógiai tevékenység megalapozásához a Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer alkalmazását. Az igazgatók 2018. október 26-ig a Hivatal által meghatározott módon jelentik a Hivatalnak az érintett tanulók létszámát. Az e bekezdésben meghatározott vizsgálatokat az iskoláknak a kiválasztott tanulókkal 2018. november 30ig kell elvégezniük.

A 2018/2019. tanévben azNkt. 80. § (9) bekezdésealapján, országos mérés, értékelés keretében a tanulók fizikai állapotának és edzettségének vizsgálatát az iskoláknak - az 1-4. évfolyamon, valamint a felnőttoktatásban tanulók kivételével - a nappali rendszerű iskolai oktatásban részt vevő tanulók esetében 2019. január 9. és 2019. április 26. között kell megszervezniük. A mérés eredményeit az érintett nevelési-oktatási intézmények 2019. május 31-ig töltik fel a NETFIT® rendszerbe.

A Hivatal 2019. január 2. és 2019. március 29. között szakmai ellenőrzés keretében megvizsgálja az óvodákban az óvodába járási kötelezettség teljesítését és dokumentálását.

 Az ellenőrzésről készült jelentést a Hivatal 2019. június 28-ig küldi meg az oktatásért felelős miniszter részére.

 

Feladataink:

-  a tanulók felkészítése,

-  az adatszolgáltatás,

-  a mérés megszervezése,

-  a korábbi mérés tapasztalatainak felhasználása a pedagógiai munka során.

 

       Határidő: Szöveg szerint                       Felelős: tagintézmény-vezető, érintett nevelők

 

 

Feladataink:

-  az első évfolyamos tanulók figyelése,

-  az érintett kör felmérése, 

-  a létszámlejelentés, valamint

-  a vizsgálatok elvégzése a kiválasztott tanulókkal.

       Határidő: Szöveg szerint                Felelős: tagintézmény-vezető, 1. o. tanító

 

 

 

      

 

 

 

 

 

6. Versenyek  

2018/2019.  tanév verseny terve

 

Az idei tanévben is benevezzük tanulóinkat, azokra a tanulmányi versenyekre, melyek népszerűek a tanulók és a pedagógusok körében.

 

Sportversenyek: megyei asztalitenisz versenyek és a Diákolimpia                körzeti-, megyei atlétikai versenyek       körzeti- és megyei futball versenyek                    olyan versenyek, amelyre meghívást kapunk.

 

Tanulmányi versenyek:

                        A Kisvárdai Tankerületi Központ által kiírt versenyek

 

Minden olyan egyéb verseny, amire meghívást kapunk.

 

A tantestület minden tagja szívén viseli a tehetséggondozást, ezért lehetőség szerint mindenki vállalja a tehetséges gyermekek versenyekre való felkészítését.

 

 

 

Tervezett tankerületi versenyek a 2018/2019-es tanévben

 

Helyszín

Verseny

Tornyospálca 

20

mesemondó

Tornyospálca

20

Szép Magyar Beszéd

Mándok

20

történelem

Mezőladány

8

helyesírási

Eperjeske

8

matematika

Mándok 

16

szavaló

Egyéb 

2 csapat

katasztrófavédelmi, vöröskeresztes

Czóbel diáknapok

100 

Díjazás: 40.000 Ft

asztalitenisz

válogatás után

Diákolimpia

atlétika

válogatás után

Diákolimpia

Nyírkarász

 

tájfutó

             

 

  1. 8.  Az iskolai PR tevékenység  
  • Iskolánk facebook oldalának állandó aktualizálása

 

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető

  • Iskolai facebook kezelése 

Felelős: Sándor Judit - szaktanár 

 

  • Iskolánkról, rendezvényeinkről újságcikkek írása, médiával való kapcsolattartás, propagandaanyag, ismertető, bármilyen írásos anyag írása 

Felelős: Simon Nóra magyartanár

 

  • Leendő 1. osztályosoknak és szüleiknek bemutató foglalkozás. 

Felelős: Piszár Zoltánné és Ács Imréné munkaközösség-vezető

 

  • Óvodával való kapcsolattartás. 2018. október 11. (csütörtök)  

Felelős: tanító nénik  

 

  • Bemutató foglakozás óvó néniknek. Mit tudok már? 

Tartja: Piszár Zoltánné tanító – október hónap

 

  • Iskolanyitogató foglalkozások óvodásoknak 
  • beiratkozás előtt tájékoztató a leendő 1. osztályosok szülei részére áprilisban 

Felelős: Kertész Zoltánné  

Tartja: leendő elsős nevelő

 

  

  • Nyílt nap – 2019. március hónap  

 

Valamennyi pedagógusunk óráit megtekinthetik az érdeklődő szülők 

 

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető  

    valamennyi pedagógus

 

 

  1. 9.  Továbbképzés/Átképzés  

 

Bemutató órák tervezése, munkaközösségen belüli házi bemutatók szervezése, egymás óráinak kölcsönös látogatása, hospitálás. 

BECS látogatása a tagintézmény-vezetővel közösen.

 

Felelős: Csépke Dóra és Vitai Mihályné munkaközösség-vezetők

 

Egyetemre, főiskolára járó kollégáink : 

- ebben a tanévben nincs

 

Továbbképzés:  ingyenes továbbképzésre van lehetőségünk erre jelentkezőt kérek!

Minden nevelő végezze el a KRÉTA továbbképzést! 30 órás tanúsítványt ad!

 

 

10. Ellenőrzés, értékelés 

 

Szakmai ellenőrzés

A szakmai ellenőrzés témakörében az intézményben a következő feladatokat fogjuk ellátni:

  • a 2019. január hónapban szakmai ellenőrzés keretében meg kell vizsgálni a magántanulóvá nyilvánítással kapcsolatos eljárást a tanügyi nyilvántartásokra és egyéb dokumentumokra alapozva.
  • Külső szakmai ellenőrzés az intézményben a intézményi ellenőrzés: érintett nevelők:   

                                                  Kertész Zoltánné

                                     

 

  • Minősítési eljárásban érintett nevelők: - 

 

Törvényességi ellenőrzés

Az intézményünknek folyamatosan számolni kell a törvényességi ellenőrzés lehetőségével, ezért feladatunk:

  • felkészülni ezen ellenőrzésekre,
  • közreműködni az ellenőrzésekben, illetve
  • az ellenőrzések tapasztalatainak felhasználása.

A törvényességi ellenőrzéssel kapcsolatban 

  • a munkajogi dokumentumainkat évente legalább két alkalommal ellenőrizzük,
  • külön figyelmet fordítunk o a tanulói létszám megfelelő kimutatására, o az oktatásügyi statisztika megfelelő kitöltésére.

 

 

 

 

Pénzügyi-gazdálkodási ellenőrzés

 Számlák továbbítása a tankerületbe – határidők betartása.

 

Ellenőrzési és látogatási szempontok:

-       Osztálytermek dekoráltsága, szertárak rendje

-       Iskolai dokumentumok megléte (tanmentetek, e-naplók), naprakész vezetése

-       A nevelők felkészülése a tanítási órákra, szemléltető eszközök használata, motiválás. Tanulói aktivitás. Differenciált foglalkoztatás, egyéni bánásmód, új tanulás szervezési technikák alkalmazása a tanítási órákon (az óra eredményessége)

-       Ellenőrzés, értékelés, osztályozás folyamatossága dolgozatok javítása (max.10  napon belül)

-       A napköziben folyó tanulmányi munka, a szabadidős foglalkozások kihasználtsága.

-       Szakkörök szervezettsége, eredményessége

-       A testnevelés órák, a tömegsport foglalkozások kihasználtsága

-       Félévi és év végi felmérések tapasztalati.

 

 

 

 

Az ellenőrzés kiterjed a következő területekre:

Ssz.

               Terület

Felelős

Határidő

Telj. krit.

Ellenőrizte

1.

Alapvető             dokumentumok

megléte, ismerete

tagint. Vez.

szept. 15.

van/nincs

 

2.

Kötelező     órán     felüli      órák

ellenőrzése

tagint.vez.

havonta

van/nincs

 

 

3.

 

Iskolai étkeztetés színvonala

tagint. Vez. 

nov. 30 máj. 15.

megfelelő nem megfelelő

 

 

4.

Épületek állaga

tagint. V. karbantartó

kéthavonta

 

 

5. 

Tanügyi nyilvántartás

tagint.v.

félévente

pontos/hián yos

 

6.

Dokumentáció

tagint.v.

havonta

van/nincs

 

7. 

IKT eszközök használata

tagint. V.

kéthavonta

van/nincs

 

8.

Éves munkaterv teljesültsége

tagint.v.

évente

              %

 

9.

Óralátogatás,   tanórán             kívüli tevékenység ellenőrzése

tagint.v.

havi 2 óra

van/nincs

 

10. 

Pályázatok ellenőrzése

p.

menedzser

és               a

szakmai vezető

havonta

van/nincs

 

10.

Technikai dolgozók ellenőrzése

tagint.v.

havonta

van/nincs

 

 

 Az ellenőrzéssel a hatékony működést segítjük elő.

 Célunk az iskolai élet minden területén a tájékozódás, a segítségnyújtás.

 A tapasztaltak alapján észlelt hiányosságok feltárása során feladatunk:  a hibák javítása, a hiányosságok pótlása.

 

 

Óralátogatásra, értékelésre jogosultak: igazgató, tagintézmény-vezető, intézményvezető-helyettesek, munkaközösség-vezetők, BECS. 

Idegen személy csak az igazgató, tagintézmény-vezető jóváhagyásával látogathat tanórát. 

Naplóellenőrzés: E-napló szűrőprogrammal 

 

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető

 

11. Külső kapcsolataink  Szülőkkel – szülői értekezlet 

Felelős: osztályfőnökök

 

fogadó órák 

Felelős: szaktanárok  

 

szülői munkaközösséggel 

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető  

 

rendezvényeinken 

Felelős: valamennyi pedagógus  

 

projektnapok, hetek 

Felelős: valamennyi pedagógus  

 

Tanulóinkkal – DÖK üléseken 

 

Intézményvezetői fogadóóra - hétfő 14:00-15:00

                                                             kedd   9:00-9:45  

 

Gyermekvédelmi felelős fogadó órája: 

 

hétfő 14:00-15:00 óráig  

Felelős: Ács Imréné gyvf.

 

Kisvárdai Tankerületi Központ, POK, OH

Felelős: Kertész Zoltánné tag intézmény-vezető,  

 

Nevelési Tanácsadó  

Gyermekjóléti Szolgálat 

Felelős: Kertész Zoltánné tag intézmény-vezető, Védőnő/Iskolaorvos/fogorvos 

Felelős: Takácsné Baglyos Klára  iskolatitkár  

 

Fejlesztő pedagógusokkal, Logopédiai Szolgálat 

Felelős: Tamásné Murin Mónika fejlesztő pedagógus  

 

Testvériskolai kapcsolatok – Szepsi Kéttanítási Nyelvű Alapiskola

Felelős: Kertész Zoltánné tag intézmény-vezető, Csépke Dóra

 

Tunyogmatolcsi Petőfi Sándor Általános Iskola

Felelős: Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető, Csépke Dóra

 

 

Kérem, a jelen munkaterv elfogadását a 2018/2019-as tanévre és ehhez minden kollégám lelkiismeretes munkáját a végrehajtás során! 

 

Minden           kollégámnak           erőt,           egészséget,       eredményes                              tanévet            kívánok: 

 

 

 

Kertész Zoltánné tagintézmény-vezető

 

Mellékletek: alsós munkaközösség munkaterve

                          felsős munkaközösség munkaterve                DÖK munkaterve

                          gyermek-és ifjúságvédelmi munkaterv

                          SZMK munkaterve

 

 

 

 

 

 

 

Határozat – tervezet

 

 

1/2018.(09. 17.) NT. számú határozata:

 

A nevelőtestület az intézmény 2018/2019. tanévi munkatervét megtárgyalta és elfogadta.

 

 

 

Anarcs, 2018. szeptember 17.

 

 

 

 

            Kertész Zoltánné        tagintézmény-vezető

 

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 7
Tegnapi: 11
Heti: 121
Havi: 71
Össz.: 40 023

Látogatottság növelés
Oldal: Munkaterv
Czóbel Minka Tagintézmény Anarcs - © 2008 - 2024 - czobeliskola.hupont.hu

A HuPont.hu honlap ingyen regisztrálható, és sosem kell érte fizetni: Honlap Ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »